טקסט הודעת פורום
| 9/30/2012 7:27:00 PM |
|
נושא: אורנג´ 5 תאריך: 9/30/2012 7:27:00 PM
מחבר/ת: eran ami
היי יניב אם אתה מוכן להשקיע קצת יותר יש לי להציע לך אורנג´ 5, אופני בוטיק בריטיות מדהימות. ממליץ לך לקרוא עליהן קצת באינטרנט ולשאול אנשים שמבינים אם זה יעניין אותך דבר איתי 0545449109
|
חזרה לפורום |
|
|