נושא: משאבה שנמצאה תאריך: 10/2/2012 11:28:00 AM
מחבר/ת: arie sheff
צח שלום רב וחג שמח אכן איבדתי בתאריך הנקוב משאבה במסלול שתיארת. אני רוכב מתחיל ובמסגרת "הנפילות " אבדה המשאבה. המשאבה איננה דגם יקר בצבע שחור . שוחחתי איתך בדרכך לשדה התעופה. אשמח אם תיצור עימי קשר ונתאם.
אריה שף 0528906961 [email protected]
|