הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2012 11:28:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  arie sheff עם תוכן  משאבה שנמצאה
נושא: משאבה שנמצאה  תאריך: 10/2/2012 11:28:00 AM
מחבר/ת: arie sheff

צח שלום רב וחג שמח
אכן איבדתי בתאריך הנקוב משאבה במסלול שתיארת.
אני רוכב מתחיל ובמסגרת "הנפילות " אבדה המשאבה.
המשאבה איננה דגם יקר בצבע שחור .
שוחחתי איתך בדרכך לשדה התעופה.
אשמח אם תיצור עימי קשר ונתאם.

אריה שף
0528906961
[email protected]


חזרה לפורום