נושא: לגבי שביל ישראל תאריך: 10/5/2012 12:12:00 AM
מחבר/ת: נאור גל
אהלן נדב, החלום שלי זה לקחת חופש מהעבודה ולתכנן שבוע וחצי של רכיבה ברצף של שביל ישראל, עם עצירות ללינה אך כנראה שזה יהיה בלתי אפשרי, לכן אשמח לדעת יותר פרטים לגבי רכיבה של קטעים קטעים של שביל ישראל, האם יש לך מפות ואתה יכול לנווט טוב את הדרך שאמרת וכד´?
אשמח אם תחזור אלי לנייד ונשוחח בזמנך הפנוי, שמי נאור 050-9001013
בכל אופן ובלי קשר אני מזמין אותך להצטרף לקבוצה שלי בפייס, יש רכיבות שטח רבות שאנו מתכננים לעשות בעתיד.
http://www.facebook.com/IsraelAMbike
בברכה נאור גל-ים
|