הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/26/2004 5:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עופר עם תוכן  למה בשבת
נושא: למה בשבת תאריך: 9/26/2004 5:02:00 PM
מחבר/ת: עופר

בשנים קודמות רוכב ישראל היה בחול המועד. השנה בחרתם לעשות את זה בשבת דבר המונע משומרי שבת להשתתף


חזרה לפורום