טקסט הודעת פורום
9/26/2004 5:02:00 PM
עופר
למה בשבת
נושא:
למה בשבת
תאריך:
9/26/2004 5:02:00 PM
מחבר/ת:
עופר
בשנים קודמות רוכב ישראל היה בחול המועד. השנה בחרתם לעשות את זה בשבת דבר המונע משומרי שבת להשתתף
חזרה לפורום