נושא: בתקציב הזה GT תאריך: 10/6/2012 9:14:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ
אין המון הבדל בין דגמי הכניסה של החברות שציינת. מה שכן יש הרבה הבדל במחיר. בד"כ לטרק יש שילדה עם גאומטריה עדיפה למתחילים, ישיבה יותר זקופה ונוחה. היות והיו לך טרק וזה לא הרשים אותך , בתקציב שהקצבת החבילה המשתלמת ביותר תהיה או GT אוולאנצ´ 3 או מרידה matts 20/40. שני הזוגות עם מכלולים ברמת אסרה/אליוויו בולם ננעל ובלמי דיסק מכני. הטרק באותה רמה (4300) יהיו יקרים ב800 ש"ח. מרין לא מספיק מכיר אבל יהיו מתומחרים באמצע בלי איזה יתרון ממשי. הכי חשוב שתקנה מחנות אמינה וטובה שתתן לך שירות טוב וכמובן שהאופניים יהיו יפים בעינייך ויעשו לך חשק לרכב.
|