הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/6/2012 9:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סלבה זסלבסקי עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 10/6/2012 9:38:00 PM
מחבר/ת: סלבה זסלבסקי

תודה רבה על התשובה אני דווקא התכוונתי לקנות אופני יד 2 ואת האמת נהניתי מ TREK 3500 הוא היה חדש ולצערי נגנב. אחרי שבדקתי קצת הבנתי שעדיף לי לקנות אופניים לא בהכרח מהחנות כך אני אוכל לעלות ברמה יותר גבוהה.


חזרה לפורום