טקסט הודעת פורום
| 10/6/2012 9:38:00 PM |
|
נושא: תודה תאריך: 10/6/2012 9:38:00 PM
מחבר/ת: סלבה זסלבסקי
תודה רבה על התשובה אני דווקא התכוונתי לקנות אופני יד 2 ואת האמת נהניתי מ TREK 3500 הוא היה חדש ולצערי נגנב. אחרי שבדקתי קצת הבנתי שעדיף לי לקנות אופניים לא בהכרח מהחנות כך אני אוכל לעלות ברמה יותר גבוהה.
|
חזרה לפורום |
|
|