הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2012 10:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני ברץ עם תוכן  בגדול זה נכון
נושא: בגדול זה נכון תאריך: 10/7/2012 10:24:00 AM
מחבר/ת: דני ברץ

הבעיה, שרוב האנשים מתעלמים ממנה, היא שלכול אופניים יש בלאי. לכן, כאשר קונים אופניים משומשים, אפילו אם כול המערכות הן XT לא בהכרח האופניים יפעלו יותר טוב מזוג חדש ברמת דאור. לכן חשוב מאוד, לבדוק היטב את כול הרכיבים בצורה מדוקדקת, עדיף על ידי טכנאי מקצועי. סך הכול, בתקציב שלך תוכל לקבל אופני ז"ק משומשים ברמה בינונית. לא בטוח שמבחינת ביצועים יהיו עדיפות על זוג חדש ברמה אחת מתחת, שגם נכנס לך בתקציב.


חזרה לפורום