נושא: אופניים חדשים תאריך: 10/7/2012 6:35:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הראשון כנראה לא נורא. יש דגמים של בלמים שבהם זה חלק מהחיים...
לגבי השני - לך מיד לחנות! שום "תיקתוק" או חופש לא אמור להיות בעת נעילת הבלם הקדמי וניענוע האופניים. זה בהכרח מצביע על בעיה - חופש במיסבי הראש היא מהנפוצות, אבל גם חופש במנגנון הבלם או אפילו ברגלי הבולם. בכל מקרה לא לרכוב כך, וללכת בהקדם למכונאי טוב. עם אופניים באחריות לגשת מיד לחנות שבה קנית, ולצאת רק אחרי שסידרו את זה (קרוב לודאי תוך דקות ספורות).
חג שמח
|