הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2012 7:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לדעתי, בדיוק להיפך
נושא: לדעתי, בדיוק להיפך תאריך: 10/7/2012 7:19:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

תתחיל מהבולם. זהו הרכיב הבודד המשפיע ביותר על חווית הרכיבה.

אם תחליף את הקסטה תצטרך להחליף גם את ידיות ההילוכים (שיפטרים).
את המעבירים דוקא לא הייתי ממהר להחליף, בודאי לא בתקציב שציינת.
בעצם, מתוך מערכת ההילוכים הייתי מחליף דוקא את ידיות ההילוכים (אבל זה מחייב גם החלפת הקסטה, כאמור).
אבל האם יש סיבה להחלפה הזאת? המערכת מכוונת היטב ועדיין לא מתפקדת לשביעות רצונך?

והערה כללית - אם אתה כבר משחק במכונאות, לא נראה לך שכדאי לעשות את העבודה בעצמך? זה גם שווה כסף, וישאיר לך יותר תקציב לרכיבים....


בהצלחה


חזרה לפורום