נושא: יופי של רכיבים תאריך: 10/7/2012 8:00:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ואין ספק שסדרות גבוהות יותר גם עובדות חלק יותר, ואם זו המטרה שלך אז סבבה.
אבל המפרט שלך קצת לא מאוזן. המעביר הקדמי חשוב פחות מהאחורי, ושניהם חשובים פחות מהידיות ומהקסטה
בולם? אני אוהב את הבולמים של מאניטו. רובם מוצלחים - ומחיריהם בארץ על הקרשים (יש לי השערה למה, אבל זה לא בגלל האיכות הגולמית שלהם). אם תמצא מישהו מקצועי שיטפל בו (אני עושה זאת בעצמי) תקבל בולם מעולה במחיר נמוך מאוד.
בהצלחה
|