נושא: מכונאי לאופניים תאריך: 10/7/2012 9:55:00 PM
מחבר/ת: ערן יעיש
שלום,
אני רוכב שבילים ובאופן קבוע האופניים חורקות מאזור הבולם האחורי, דבר שמשגע אותי במהלך הרכיבה, פעמיים הכנסתי את האופניים לטיפול והבעיה לא נפתרה, החריקות קיימות גם כשאני לא מפדל, אודה אם למשהוא יש רעיון ו/או מכונאי טוב.
|