הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2012 9:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן יעיש עם תוכן  מכונאי לאופניים
נושא: מכונאי לאופניים תאריך: 10/7/2012 9:55:00 PM
מחבר/ת: ערן יעיש

שלום,

אני רוכב שבילים ובאופן קבוע האופניים חורקות מאזור הבולם האחורי, דבר שמשגע אותי במהלך הרכיבה, פעמיים הכנסתי את האופניים לטיפול והבעיה לא נפתרה, החריקות
קיימות גם כשאני לא מפדל, אודה אם למשהוא יש רעיון ו/או מכונאי טוב.


חזרה לפורום