נושא: דיסק ברקס (רוטור) תאריך: 10/8/2012 12:35:00 PM
מחבר/ת: תומר
הדיסק ברקס שלי כנראה עקום כתוצאה ממכה, הוא נוגע בבלם תוך כדי נסיעה, מאט, ומשמיע רעשים.
בחנות רצו על דיסק דומה למערכת ברקס של שימנו 220 שח, ראיתי בEBAY אותו דיסק ב10 דולר פלוס משלוח.
השאלה, האם אני יכול פשוט להזמין אותו ולהחליף אותו באמצעות פירוק הברגים והחלפת הדיסק? או שנדרשים כיוונים מיוחדים ורק בחנות אפשר לעשות זאת?
חג שמח...
|