נושא: כנראה שלא תאריך: 10/8/2012 3:39:00 PM
מחבר/ת: דרור פוקס
אלה אופניים חדשות ורכבתי כבר עליהם וזה קצת בעיה להחליף. הם נקנו במצמן ואכן רציתי לשדרג אותם שם אבל הדגם 26 הכי טוב שיש להם זה הרוקאופר שבדגמי 2013 מגיע עם אותה שלדה בדיוק כמו שלי ועם רכיבים רק קצת יותר טובים.
אני מתכוון לרכוש חלקים עוד יותר טובים ממה שיש בדגמי הרוקאופר....
|