נושא: אחריות מנשאי SARIS תאריך: 10/8/2012 4:48:00 PM
מחבר/ת: boris tiomkin
טוב, את הנושא הבא אני מעלה רק לידיע ותשומת לבכם. מזה שנים אני בעליו הגאה של SARIS RS. לטעמי האישי זה המנשא הטוב ביותר בשוק, גם מבחינת קלות השימוש וגם מבחינת שמירה על האופניים ומרכב הרכב (לטעמי האישי כמובן, מבלי לפגוע ב TULE וטובים אחרים). ליפני כחודשיים נשחכה לי השן ברצ´ט השמאלי ולא ניתן לבצע מתיחה לרצועה. יצרתי קשר עם DAA, שהם המפיץ הרישמי בארץ, והתבקשתי לשלוח את החלק עם החשבונית בדואר אליהם על מנת להנחליף את החלק במסגרת האחריות. כפי שנאמר לי שלחתי את החלק בדואר רשום על מנת שיהיה מעקב מסודר אחר המשלוח. כעבור שבועיים כשלא קיבלתי אישור לאיסוף המשלוח התקשרתי שוב ל DAA לברר את הסיבה. משום מקום הם הודיעו לי שהם מקבלי משלוחים רק ע"י שליח ולא ברשום. מאחר שלא ציינו זאת קודם הם הסכימו לקחת את הרשום לאחר מספר ימים נוספים. עבר חודש ויותר ואין כל זכר לחלק או לתגובה כלשהי. לפני החג התקשרתי שוב לברר ואמרו לי שאין להם מושג איפה החלק ואם בכלל נאסף מהדואר. ציינתי שיש לי אישור מסירה ל DAA ליפני כחודש והתגובה שקיבלתצי שאין חלק והם אפילו לא רואים בכך בעיה. במידה וימצא בעתיד יצרו איתי קשר. נכון לעכשיו פניתי עם הבעיה ליצרן כידי למצוא פתרון. אז לגבי המוצר באמת שאין לי דבר רע אחד לאמר. מוצר מדהים. לגבי האחריות, תתפללו שלא תצטרכו לממש אותה לעולם כי כניראה לא יהיה לכם עם מי לדבר פרט לקיר . קחו גם בחשבון שכרגע אין סוכן לDAA וכל בעיה עם מוצר שימנו או מוצר אחר ש DAA מפיצה תהיה כניראה בעיה מבחינת מימוש ה אחריות.
|