נושא: לא לערבב - סקוט היא חברה בעלת דגמים רבים תאריך: 10/9/2012 4:03:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ושונים מאוד זה מזה.
כחברה מדובר במותג מכובד מאוד, ויש להם דגמים מוצלחים ביותר בתחומים שונים.
אין לי יכולת לדעת איזה דגם הוצע לך, וגם לא מהו סגנון הרכיבה שלך, לכן לא אוכל להתייחס.
אבל ישנן חברות רבות מאוד אחרות בעלות שם מצויין בשוק, ויש רוכבים רבים שיעדיפו דגמים של חברות אלו. אם תרצה התייחסות ספציפית, עליך לפרט את הדגם (ורמת הגימור), סגנון הרכיבה שלך ואיזורי הרכיבה המועדפים.
בהצלחה
|