טקסט הודעת פורום
10/9/2012 8:41:00 AM
דני פריגל
ואצלי היה הפוך...
נושא:
ואצלי היה הפוך...
תאריך:
10/9/2012 8:41:00 AM
מחבר/ת:
דני פריגל
המתקן נמסר ישירות בחנות בחשמונאים וחזר אחרי שבוע מתוקן במצב מעולה :)
מקווה שיסתדר לך !
דני
BCR
חזרה לפורום