נושא: עדכון תאריך: 10/9/2012 7:38:00 PM
מחבר/ת: boris tiomkin
טוב אז רק עדכון קטן למען ההגינות. לאחר פניה ליצרן קיבלתי טלפון מבחור מאוד נחמד מ DAA שהודיע לי שהחלק לא נימצא אך מחר ישלח אלי חלק חליפי. חבל כמובן על הדרך שהייתי צריך לעבור והזמן שזה לקח, אבל לקיחת אחריות וסגירת הפרשה בצורה נעימה לא פחות חשובה ורק מעטים עושים זאת. אז שפו. כולי תקוה שהפעם הבאה תהיה חלקה יותר.
|