הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/9/2012 7:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אז בשביל מה ש"מ?
נושא: אז בשביל מה ש"מ? תאריך: 10/9/2012 7:46:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

גם ש"מ יעיל דיווש איננו יעיל כמו ז"ק. למטרת דיוושים ממושכים וכושר גופני הייתי בוחר בז"ק עם גלגלי "29, שבתקציב שאיננו גבוה יתנו חבילה יותר נעימה ויותר מתאימה.

אם אתה משקיע סכום בן 5 ספרות ומעלה תוכל להתפנק באופני ש"מ קלים ויעילים יחסית, בלי לותר על איכות סבירה ומעלה של רכיבים חשובים (בולמי זעזועים, גלגלים, מיסבים, מערכת הנעה, בלמים...).

אבל אם התקציב שלך נמוך מ5Kש"ח (נניח), ואין לך מציאה ביד"ש - עדיף ללכת על ז"ק ("29) איכותי - חווית הרכיבה תהיה טובה יותר מאשר עם ש"מ עמוס בפשרות.

ערב טוב


חזרה לפורום