נושא: עזרה בהחלפת גלגלים. תאריך: 10/9/2012 9:44:00 PM
מחבר/ת: גיא גיא
שלום לכולם. כרגע יש לי אופני GIANT XTC COMPOSITE 2 עם גלגלי GIANT P-CX2 ורציתי לשדרג לגלגלים אחרים. חשבתי על CROSSMAX או על XT. ראיתי זוג CROSSMAX למכירה אבל הם עם ציר 9 מ"מ ולי יש 15 מ"מ (אם אני לא טועה). השאלה היא אם זה יתאים לי לאופניים.? הצעות לגלגלים אחרים או חוות דעת יתקבלו בברכה.
תודה.!
|