הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/10/2012 6:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן   :rating:
נושא: :rating:  תאריך: 10/10/2012 6:23:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

אצלי השרות מעל למצופה וזה אפילו כשלא הייתי בשק"ם.... :p

דרך אגב, לאור כל מה שאני שומע על דואר ישראל לאחרונה, נראה לי שהבעיה היא דווקא שם
:((

לא משנה, העיקר שהסתדר לו .

דני
BCR


חזרה לפורום