טקסט הודעת פורום
| 10/10/2012 6:23:00 AM |
|
נושא: :rating: תאריך: 10/10/2012 6:23:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
אצלי השרות מעל למצופה וזה אפילו כשלא הייתי בשק"ם.... :p
דרך אגב, לאור כל מה שאני שומע על דואר ישראל לאחרונה, נראה לי שהבעיה היא דווקא שם :((
לא משנה, העיקר שהסתדר לו .
דני BCR
|
חזרה לפורום |
|
|