טקסט הודעת פורום
10/10/2012 6:32:00 AM
שאול רייפן
פנימית שטח
נושא:
פנימית שטח
תאריך:
10/10/2012 6:32:00 AM
מחבר/ת:
שאול רייפן
שלום
הצמיג שיש לי הינו 26x2.30
האם יש בעייה להרכיב פנימית 26x1.75-2.125 ?
תודה
שאול
חזרה לפורום