הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/10/2012 6:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שאול רייפן עם תוכן  פנימית שטח
נושא: פנימית שטח תאריך: 10/10/2012 6:32:00 AM
מחבר/ת: שאול רייפן

שלום

הצמיג שיש לי הינו 26x2.30
האם יש בעייה להרכיב פנימית 26x1.75-2.125 ?

תודה
שאול


חזרה לפורום