הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/10/2012 7:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא גיא עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 10/10/2012 7:29:00 AM
מחבר/ת: גיא גיא

לפי מה שהבנתי אפשר להרכיב בגלגל הקדמי גם ציר 9 מ״מ בלי לשנות כלום.
הבעיה היא הציר האחורי.?
אז אני צריך לחפש זוג גלגלים עם ציר 15 מ״מ.?
אני רוכב xc על אופני ז״ק אני מחפש גלגלים קלים לא משהו אגרסיבי.

תודה


חזרה לפורום