טקסט הודעת פורום
| 10/10/2012 7:29:00 AM |
|
נושא: תודה תאריך: 10/10/2012 7:29:00 AM
מחבר/ת: גיא גיא
לפי מה שהבנתי אפשר להרכיב בגלגל הקדמי גם ציר 9 מ״מ בלי לשנות כלום. הבעיה היא הציר האחורי.? אז אני צריך לחפש זוג גלגלים עם ציר 15 מ״מ.? אני רוכב xc על אופני ז״ק אני מחפש גלגלים קלים לא משהו אגרסיבי.
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|