נושא: לגבי המרידה תאריך: 10/10/2012 2:46:00 PM
מחבר/ת: Ram Aharoni
יש לחבר שלי מרידה כאלו הם אופני שבילים סבירים מאוד עם יכולות בסיסיות ביותר טובות ל AM מאוד אבל מאוד קל אם כי אני ירדתי איתם את סינגל הרכבת בלטרון פעמיים אגב שהוא סינגל אגרסיבי בינוני של AM לטעמי הם יתנו לך כניסה טובה לעולם השבילים /AM קל ולא יבישו אותך גם ביער AM קל
|