נושא: אפשרי תאריך: 10/10/2012 3:12:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אין בעיה להרכיב ולרכוב. הרבה מאוד רוכבים כך (כי הפנימיות הללו הכי זולות)
קח בחשבון שהפנימית תהיה יותר רגישה לפנצ´רים.
כאשר ננעץ בפנימית עצם זר, מעצם העובדה שהפנימית במתיחה - החור גדל. כאשר הפנימית מתוחה עוד יותר (בגלל הצמיג הגדול) - הרגישות לפנצ´רים גדולה עוד יותר.
עם זאת - המון רוכבים ככה. זו לא בעיה קריטית.
|