הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/10/2012 3:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אפשרי
נושא: אפשרי תאריך: 10/10/2012 3:12:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אין בעיה להרכיב ולרכוב. הרבה מאוד רוכבים כך (כי הפנימיות הללו הכי זולות)

קח בחשבון שהפנימית תהיה יותר רגישה לפנצ´רים.

כאשר ננעץ בפנימית עצם זר, מעצם העובדה שהפנימית במתיחה - החור גדל. כאשר הפנימית מתוחה עוד יותר (בגלל הצמיג הגדול) - הרגישות לפנצ´רים גדולה עוד יותר.

עם זאת - המון רוכבים ככה. זו לא בעיה קריטית.


חזרה לפורום