הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/10/2012 6:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אין בעיה - שני היצרנים עובדים באותו סטנדרט
נושא: אין בעיה - שני היצרנים עובדים באותו סטנדרט תאריך: 10/10/2012 6:43:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

רק שים לב שהשרשרת מיועדת לאותו מספר הילוכים כמו הקסטה.

בהצלחה


חזרה לפורום