טקסט הודעת פורום
10/10/2012 6:43:00 PM
איתן ברמן
אין בעיה - שני היצרנים עובדים באותו סטנדרט
נושא:
אין בעיה - שני היצרנים עובדים באותו סטנדרט
תאריך:
10/10/2012 6:43:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
רק שים לב שהשרשרת מיועדת לאותו מספר הילוכים כמו הקסטה.
בהצלחה
חזרה לפורום