הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/10/2012 8:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  העניין הוא בגלגל הקדמי בלבד
נושא: העניין הוא בגלגל הקדמי בלבד תאריך: 10/10/2012 8:49:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

ישנם שלושה קטרים מקובלים באופניים:
9מ"מ - הציר הרגיל, שמופיע גם בגרסת שחרור מהיר.
20מ"מ - מקובל באופניים אגרסיביים ועם מזלגות ארוכים.
15מ"מ - מקובל באופני שבילים.

הגלגל והמזלג צריכים להשתמש באותו סוג ציר.
זה שאתה יכול לשנות את הגלגל הקדמי שלך זה נחמד, אבל לא קשור. הגלגל החדש צריך להתאים למזלג הקיים, או שתחליף מזלג.


באופן כללי (אל תיעלב...) יש יותר מדי הנחות והשערות בכל השירשור הזה. בדוק והיה בטוח בקשר לצירים שיש לך היום, ומה שאתה רוצה לקנות. יכול להיות שזה יספיק לך לקבל החלטה, ואם לא - זה יקל עלינו לייעץ לך.

בהצלחה


חזרה לפורום