טקסט הודעת פורום
10/10/2012 10:25:00 PM
אורן ולדמן
שאלה של מתחילים -סליחה על הבורות
נושא:
שאלה של מתחילים -סליחה על הבורות
תאריך:
10/10/2012 10:25:00 PM
מחבר/ת:
אורן ולדמן
מה הכוונה שאומרים שיש סגירת מהלך בולם?
חזרה לפורום