הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/10/2012 10:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורן ולדמן עם תוכן  שאלה של מתחילים -סליחה על הבורות
נושא: שאלה של מתחילים -סליחה על הבורות תאריך: 10/10/2012 10:25:00 PM
מחבר/ת: אורן ולדמן

מה הכוונה שאומרים שיש סגירת מהלך בולם?



חזרה לפורום