טקסט הודעת פורום
| 10/10/2012 11:12:00 PM |
|
נושא: הציר שלי מקדימה הוא 9 מ"מ תאריך: 10/10/2012 11:12:00 PM
מחבר/ת: גיא גיא
כרגע אני מתלבט בין שני זוגות גלגלים. מאביק קרוס מאקס או קראנק ברדרס קובלט. שניהם סביב אותו מחיר, הקובלט עברו שימוש עדין יותר. איך הקראנק ברדרס מבחינת אמינות וטיפולים.?
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|