טקסט הודעת פורום
| 10/11/2012 9:06:00 AM |
|
נושא: החלפת grip באופני שטח תאריך: 10/11/2012 9:06:00 AM
מחבר/ת: עינב ברק
שלום אני מעוניין להחליף עצמאית את הgrips. א. לפי מה שראיתי יש מידות כיצד אני בוחר את מידה הנכונה? ב. מה הדרך הנכונה לבצע זאת? תודה
|
חזרה לפורום |
|
|