הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/11/2012 11:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי שקולניק עם תוכן  scott genius 50
נושא: scott genius 50 תאריך: 10/11/2012 11:40:00 AM
מחבר/ת: יוחאי שקולניק

בדגם הזה, יש שליטה על הבולם האחורי מהכידון..
מישהו יודע אם יש בעיות עם המנגנון הזה ?



חזרה לפורום