טקסט הודעת פורום
10/11/2012 11:40:00 AM
יוחאי שקולניק
scott genius 50
נושא:
scott genius 50
תאריך:
10/11/2012 11:40:00 AM
מחבר/ת:
יוחאי שקולניק
בדגם הזה, יש שליטה על הבולם האחורי מהכידון..
מישהו יודע אם יש בעיות עם המנגנון הזה ?
חזרה לפורום