הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/13/2012 8:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא מכיר את הקנונדייל, אבל הסקוט...
נושא: לא מכיר את הקנונדייל, אבל הסקוט... תאריך: 10/13/2012 8:20:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

הבולם עובד הפוך, כלומר מתארך תחת לחץ ולא מתכווץ.
כל עוד זה עובד, סבבה. אבל כשיש בעיות אי אפשר להחליף בבולם אחר.

יש רבים מרוצים, אבל הכרתי אישית מישהי שהבולם לא עבד אצלה בצורה מושלמת, ולמרות שקיבלה שרות טוב מהיבואן (כולל בולם חליפי בעת התיקונים) - היתה עוגמת נפש בכל פעם שהיתה תקלה (וזה קרה באופן עקבי).

בקיצור, אני לא אוהב חתונות קתוליות...

את הקנונדייל, כאמור, אינני מכיר כלל אז אינני יכול לחוות דעה לטוב או לרע.

בהצלחה


חזרה לפורום