נושא: אם זה לא מאוד אגרסיבי תאריך: 10/13/2012 8:33:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אז אפשר "להסתפק" בז"ק. בהחלט מומלץ להעדיף גלגלי "29. בלמי דיסק אינם הכרח, ובתקציב נמוך בלמי חישוק יעשו את אותה עבודה בזול. בולם קדמי הוא המרכיב המשפיע ביותר על חווית הרכיבה - שווה להוסיף קצת כדי לקבל יותר.
אפשר ש"מ - זה מצריך תקציב גדול יותר כדי להגיע לאותה רמת רכיבים. שאר ההמלצות נכונות גם לש"מ.
בהצלחה
|