הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/13/2012 8:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  יש המון סימני שאלה...
נושא: יש המון סימני שאלה... תאריך: 10/13/2012 8:43:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

ראשית, חשוב לדעת מה יהיה סגנון הרכיבה שלך:
האם את נוטה ל"אקסטרים", כלומר לדברים "מסוכנים" שמזרימים את האדרנלין?
רוצה לשפר כושר ברכיבות ארוכות ורגועות?
מעדיפה טיולים? באילו איזורים?

קצת נקודות למחשבה:
אפשר לעשות כמעט כל מסלול בארץ עם אופני ז"ק.
אין צורך ב-27 הילוכים - 24 הילוכים יעשו עבודה דומה מאוד למי שאיננו רוכב מקצועי. עוד ירידה ל21 הילוכים היא כבר לא מומלצת, ותגביל אותך (אפרט אם תרצי).
עד כמה קטנה? גלגלי "29 נותנים יתרון מסויים, ואם תמצאי אופניים שיתאימו לך עם גלגלים גדולים שווה אפילו לשלם קצת יותר.


יש המון דגמים שמתאימים להתחלה, ועם חלקם אפשר להמשיך גם הלאה. כדאי להכנס לחנויות ולקבל המלצות. קחי סיבוב על האופניים שיוצעו לך. זה צריך להיות נוח. אחרי שתנסי כמה זוגות (בכמה חנויות...), תקבלי מושג מה יותר נוח.
אם עדיין תתלבטי בין שניים שלושה זוגות - הפורום ישמח לעזור.

ואם יש לך עוד שאלות - אל תהססי.

בהצלחה



חזרה לפורום