הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/13/2012 11:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  wild goat עם תוכן  תודה על התגובה
נושא: תודה על התגובה תאריך: 10/13/2012 11:09:00 AM
מחבר/ת: wild goat

כרגע המטרה שלי זה כושר - נסיעה במסלולי שטח ובעיר. טיולים אולי בהמשך, קשה לדעת מעכשיו.. צריכה מידה 16 וזה מוזר לא ראיתי שיש בכלל אופני נשים למשל של 29, זה לא גבוה מדי?
הייתי בחנויות (יש לי עדיפות מבחינת הנחה לשתי חנויות) ואז ניסיתי לחפש יד 2 כי ראיתי שאנשים מחליפים תוך חצי שנה-שנה והמחיר מאבד ערך בחצי, אבל קשה למצוא אז אני מתלבטת כמה להשקיע בחדש שיהיה שימושי.




חזרה לפורום