טקסט הודעת פורום
| 10/13/2012 11:19:00 AM |
|
נושא: מה זאת אומרת תאריך: 10/13/2012 11:19:00 AM
מחבר/ת: אמיר נחמד
בולם שעובד הפוך? אף פעם לא הבנתי את זה ועכשיו נראה לי שיש לי הזדמנות לשמוע ממישהו קצת מבין בעניין... אם הבולם נפתח תחת עומס איך זה אמור להדביק את הגלגל לרצפה? אם תוכל לענות ולפרט אודה לך :)
|
חזרה לפורום |
|
|