נושא: תוספות תאריך: 10/13/2012 11:25:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ראשית, המידה באמת קטנה. יש לי חברה שרוכבת על אופניים קטנים עם גלגלי "29 - אבדוק איתה עד כמה זה קטן.
לא צריך להגזים בחשיבות של "אופני נשים". זה יפה שהיצרנים מפגינים השתדלות, אבל על ההבדלים בין גברים לנשים אפשר לפצות בקלות בעזרת פעולות רגילות של התאמת אופניים לרוכב.
אכן, יש יתרון למשומשים מבחינת התמורה למחיר. החסרון הוא שאין אחריות - זה סיכון שאפשר לקחת באופניים שמיועדים לשימוש מתון יחסית, ושלא עברו התעללות לפני כן.
במידות קטנות הבעיה גדולה יותר ( :rolleyes: ). אם יש לך סבלנות אולי תוכלי למצוא פתרון, אבל זה עלול לקחת זמן. חבר שרצה לקנות אופניים לאשתו חיפש רבות, אבל מצא לבסוף. אם אין לך סבלנות חפשי חדש - עם היתרון שתוכלי להתאים בדיוק לצרכיך.
בהצלחה
|