טקסט הודעת פורום
| 10/13/2012 4:58:00 PM |
|
נושא: מידות של גריפים תאריך: 10/13/2012 4:58:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ישנו רק פרמטר אחד שחשוב לאופניים - אורך הגריפ. הקוטר הפנימי סטנדרטי בכל סוגי האופניים ולכל הכידונים. הקוטר החיצוני הוא עניין של העדפה אישית.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|