הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/13/2012 5:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר נחמד עם תוכן  אז מה אמור להיות יותר טוב בזה?
נושא: אז מה אמור להיות יותר טוב בזה? תאריך: 10/13/2012 5:58:00 PM
מחבר/ת: אמיר נחמד

מה היתרונות של הבולם הזה? כמו שאתה כתבת, אם אתה לא מרוצה מהבולם אין לך אפשרות להחליף לאחד אחר...


חזרה לפורום