טקסט הודעת פורום
| 10/13/2012 6:40:00 PM |
|
נושא: talas תאריך: 10/13/2012 6:40:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
חיפשתי קצת באתר של פוקס ולא נראה שיש דבר כזה טאלאס 1,2 או 3.
יכול להיות שאני פשוט לא מבין אותך אבל אולי אתה מתכוון לדור ל המנגנון טאלאס בבולם שלך? אם כן אז זה הדור האחרון עם השלוש אפשרויות שינוי מהלך.
|
חזרה לפורום |
|
|