הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/15/2012 10:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  tomer עם תוכן  בהמשך להמלצה..
נושא: בהמשך להמלצה.. תאריך: 10/15/2012 10:31:00 PM
מחבר/ת: tomer

אני גם מחפש כרגע אופני כניסה לשטח. האם לא עדיף דווקא בולם דיסק מאשר בולם V רגיל? בכל סוגי האופניים הדגם עם בולמי דיסק יקר יותר מאשר הבולם הרגיל. וכל מי שהתייעצתי איתו עד עכשיו אמר לי שחשוב וכדאי גם להשקיע בבולמים לדיסק מכאני.
אני מעוניין גם לשאול על כמה דגמים שראיתי בכמה חנויות שונות ואשמח אם יש כאן מישהו שיודע להמליץ מה כדאי:
evoke x300
trek 3500
או אם יש למישהו דגם אחר מומלץ שעולה פחות מ-2000 ש"ח (חדש) ?

תודה


חזרה לפורום