נושא: בהמשך להמלצה.. תאריך: 10/15/2012 10:31:00 PM
מחבר/ת: tomer
אני גם מחפש כרגע אופני כניסה לשטח. האם לא עדיף דווקא בולם דיסק מאשר בולם V רגיל? בכל סוגי האופניים הדגם עם בולמי דיסק יקר יותר מאשר הבולם הרגיל. וכל מי שהתייעצתי איתו עד עכשיו אמר לי שחשוב וכדאי גם להשקיע בבולמים לדיסק מכאני. אני מעוניין גם לשאול על כמה דגמים שראיתי בכמה חנויות שונות ואשמח אם יש כאן מישהו שיודע להמליץ מה כדאי: evoke x300 trek 3500 או אם יש למישהו דגם אחר מומלץ שעולה פחות מ-2000 ש"ח (חדש) ?
תודה
|