הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2012 5:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ברור שהדיסקים יותר יקרים
נושא: ברור שהדיסקים יותר יקרים תאריך: 10/16/2012 5:54:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל ברמות המחיר הנמוכות אתה מקבל בלם שאינו בולם בצורה טובה יותר מבלם חישוק - אבל כבד יותר ומורכב יותר.
כדאי להבין שבלמי דיסק מכאניים, ברובם, אינם בולמים טוב יותר מבלמי חישוק ברמה בסיסית - אבל עולים יותר.
זאת ועוד - מכיון שיש כאן מערכת יותר יקרה, באופניים הפחות יקרים נאלץ היצרן לבצע פשרות במקומות אחרים, פחות בולטים לעין - כמו איכות המיסבים, למשל...

מדובר באופנה שנובעת מהרצון של המשווקים לתת לך אופניים באיבזור "כמו של אופניים יקרים יותר", אבל בפירוש אין מדובר בשיפור האיכות (שוב, ברמות המחיר הנמוכות).

כשתקנה אופניים ב8000ש"ח עם בלמים הידראוליים זה יהיה סיפור שונה לחלוטין, אבל כל עוד מדובר באופני כניסה, ובמיוחד בבלמי דיסק מכאניים, אני חד משמעית מעדיף בלמי חישוק.


לגבי דגמי האופניים - אתה מדבר על אופניים ברמה בסיסית, ולכן ההבדלים אינם גדולים. העדף את מה שנוח לך, וקנה בחנות שבה נעים לך לקבל שרות (עוד תזדקק לו).
כדאי לבדוק גם חנויות אחרות. בלי לזלזל במותגים שציינת, יש גם אחרים, ולפעמים תוכל לקבל תמורה טובה יותר לכסף (שוב - לא בהבדלים גדולים).

יום טוב


חזרה לפורום