נושא: אין שום בעיה תאריך: 10/16/2012 1:08:00 PM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי
לפי דעתי יש דעה קדומה לגבי מרידות שזה ממש לא נכון . אופניים די טובים לרכיבה ברמה אגריסית מספיק , מכלולים טובים . בולם 140 ייתן מענה מספיק עם טכניקה סבירה . חשש קטן רק גלגלים , דגם שימנו די בסיס לפי מה שראיתי באטר ולמשקל 100 קג + ציוד . אבל , עד שלא מנסים לא ידעים :) . מקסימום תצטרך להחליף מתי שהו . יש לי מספר חברים שרכבים על מרידות או רבו ובוצעו דברים שאני עם אנדורו לא מצליח . אז , קדימה . תהנה ברכיבות ! ותחשוב פחות . בהצלחה . www.velik.org
|