הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2012 1:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  vladi007 קוזמינסקי עם תוכן  אין שום בעיה
נושא: אין שום בעיה  תאריך: 10/16/2012 1:08:00 PM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי

לפי דעתי יש דעה קדומה לגבי מרידות שזה ממש לא נכון . אופניים די טובים לרכיבה ברמה אגריסית מספיק , מכלולים טובים . בולם 140 ייתן מענה מספיק עם טכניקה סבירה .
חשש קטן רק גלגלים , דגם שימנו די בסיס לפי מה שראיתי באטר ולמשקל 100 קג + ציוד . אבל , עד שלא מנסים לא ידעים :) . מקסימום תצטרך להחליף מתי שהו .
יש לי מספר חברים שרכבים על מרידות או רבו ובוצעו דברים שאני עם אנדורו לא מצליח .
אז , קדימה . תהנה ברכיבות ! ותחשוב פחות .
בהצלחה .
www.velik.org


חזרה לפורום