הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2012 4:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר נחמד עם תוכן  לי אין ניסיון
נושא: לי אין ניסיון תאריך: 10/16/2012 4:31:00 PM
מחבר/ת: אמיר נחמד

אבל כשאני הולך לנוו"ש יש איזה ילד שקופץ שם את כל האלמנטים עם כאלה אופניים... האופניים מחזיקות לו אחלה והן במצב מעולה רק שהוא שוקל קצת פחות מחצי ממך... אם אני אזכר מי זה אני אקשר ביניכם...


חזרה לפורום