נושא: סקוט אופניים מעולים תאריך: 10/16/2012 7:47:00 PM
מחבר/ת: Ram Aharoni
בתור אחד שרכב על ראנסום 40 שנת 2007 חדשות במשך שנתיים אופני הסקוט אמינים מאוד ואגרסיבים מאוד בכול אופן אצלי אולי בגלל ששדרגתי בולם קדמי מה שכן אני יכול לספר לך שבקבוצה שלי היינו 4 עם רננסום 40 ואחד עם ראנסום 30 ושישי עם ספארק לא זוכר בדיוק את הדגם שני חברים שלי בקבוצה שלהם היה רנסום 40 סבלו מאוד לעומתי לאחד נקרעה!!! השלדה מעל הציר של הקרנק השני חווה בעיות מהבולם הקידמי ומהג´נטים למעשה לו היו שני זוגות שבקודמות הוא סבל מהבולם האחורי שני החברים האחרים שאחד מהם היה עם ה 30 אחד עם 40 נהנו הבחור השישי עם הספארק אחרי חודש הלך לו הבולם הקדמי אך טופל באחריות מה שכן אני יכול לספר לך שרמת השרות הייתה מאוד חלוקה בדעות בקרב הקבוצה אבל כול אחד ודעתו הוא בקיצור קנה אופניים בחנות הכי קורבה אליך שיכולה לטפל בהם ללא בעיה ומוסמכת לטפל !!! עוד טיפ קטן המהנדס שלסקוט "נגנב" לחברת קוננדל היום הבולם האחורי של קוננדל זהה לראנסום !!!!
|