טקסט הודעת פורום
| 10/17/2012 5:27:00 AM |
|
נושא: לא הייתי יורד איתם לשטח תאריך: 10/17/2012 5:27:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אפילו שטח קל. הם לא בנויים לזה - סביר להניח שהגלגלים יהיו הראשונים להיכנע, אבל לא רק. אם אתה רוצה שטח, קנה אופני שטח. אלה אופניים שמיועדים לרכיבת מדרכות או שבילים סלולים (אספלט).
|
חזרה לפורום |
|
|