הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/17/2012 5:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא הייתי יורד איתם לשטח
נושא: לא הייתי יורד איתם לשטח תאריך: 10/17/2012 5:27:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אפילו שטח קל.
הם לא בנויים לזה - סביר להניח שהגלגלים יהיו הראשונים להיכנע, אבל לא רק.
אם אתה רוצה שטח, קנה אופני שטח. אלה אופניים שמיועדים לרכיבת מדרכות או שבילים סלולים (אספלט).


חזרה לפורום