נושא: ההבדלים לא קיצוניים תאריך: 10/18/2012 5:39:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם כבר GT - למה לא אבאלאנש?
מי מתלהב מהGT - אתה או הוא? אם זה בא ממנו, לך על זה. יותר חשובה ההתלהבות מהבדל זניח כלשהו ברמת המעביר האחורי...
דגשים - לא פחות מ24 הילוכים (גם לא צריך יותר). בלמים איכותיים - עדיף בלמי חישוק בסיסיים מבלמי דיסק מכאני בינוניים. בולם - מן הסתם לא יהיה מן המעולים, אבל לפחות כל עוד הוא מתפקד שיתאים למשקלו ויעבוד חלק. מידה - לא למהר לדחוף אותו קדימה. אם אתה רוצה שהוא יהנה להצטרף אליך, שווה להשקיע באופניים שיתאימו לו, ומידה לא נכונה יכולה להוציא את החשק גם עם אופניים שעולים פי 20. זה גם לא בריא... בהקשר הזה, שים לב לאורך זרועות הקראנק. יצרנים, משום מה, מאבזרים אופני XS וXL באותו אורך זרועות. קצרות מדי לא נורא (אם כי מפריע), אבל ארוכות מדי עלולות לגרום לו לכופף את הברכיים יותר מדי, וזה כבר עלול לפגוע בבריאות.
בהצלחה
|