טקסט הודעת פורום
| 10/18/2012 9:17:00 AM |
|
נושא: בבקשה תאריך: 10/18/2012 9:17:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
הקבוצה כוללת רוכבים מכל הרמות, רק תצטרך למצוא את החבר´ה שמתאימים לסגנון שלך. (מה שיהיה פשוט מאוד)
https://www.facebook.com/groups/r.besababa/
|
חזרה לפורום |
|
|