נושא: בולם אחורי נוזל תאריך: 10/20/2012 1:35:00 PM
מחבר/ת: רמי קנטור
אהלן. שמתי לב באמצע הרכיבה אתמול שהבולם האחורי שלי, פוקס RP3, התחיל לירוק שמן מהווסת, בעל גוון כחלחל נראה לי. סגרתי את הריבאונד בווסת עד הסוף והעברתי למצב קשה והנוזל הפסיק לנזול. לא נראה שיש שינוי בבלם, הוא נראה פועל כרגיל. היום פתחתי שוב את הווסת והנוזל שוב התחיל לנזול, אז סגרתי שוב. טיפול אחרון לפני קצת יותר משנה. מישהו יכול בבקשה להגיד מה גרם לזה? אני מבין שצריך לשלוח לטיפול נכון? תודה!
|