הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/20/2012 6:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  בולם אחורי
נושא: בולם אחורי תאריך: 10/20/2012 6:22:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

הנוזל הכחול שאתה ראית נוזל נקרא float fluid והוא לא צריך לנזול החוצה מהבולם.

כן. צריך לשלוח לטיפול. מה גרם לזה אני לא יודי אבל אחרי הטיפול בטח יוכלו להגיד לך.

אגב זה תלוי כמה אתה רוכב אבל אחרי שנה וקצת צריך לשלוח את הבולם לטיפול גם אם הוא לא נוזל. הוא פשוט לא עובד כמו שהוא צריך.


חזרה לפורום