טקסט הודעת פורום
10/21/2012 4:47:00 PM
מור
איזה מודל האופנים?
נושא:
איזה מודל האופנים?
תאריך:
10/21/2012 4:47:00 PM
מחבר/ת:
מור
שלום,
מאיזו שנה האופניים ומה מצבם?
כמה זמן אתה רוכב עליהם?
חזרה לפורום